sobota, 26 maja 2012

Dobra nowina!, :-)

Mam dobrą nowine!
Mam czytelników z najróżniejszych krajów, i co najlepsze, RÓWNIEŻ Z FRANCJI!!!!
A to wszyscy:
Polska
328
Rosja                                                                                                21

Niemcy                                                                                              32

Francja                                                                                             AŻ 59!!!
 
Wielka Brytania                                                                                  42

Stany Zjednoczone                                                                              36
 
Jestem bardzo zadowolona, tym bardziej, że blog powstał całkiem nie dawno.
Ale cieszy mnie również, że mam tak wielu czytelników na caaałym świecie, :-)                               

1 komentarz:

  1. 36 year-old Graphic Designer Kalle Josey, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Red Lights and Letterboxing. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. kliknij tu teraz

    OdpowiedzUsuń